Гаранция и случаи, които не покриват гаранцията

Стандартната гаранция на предлаганите часовници в нашия онлайн магазин е 2 години и започва да тече от датата на закупуване на часовника. Гаранцията важи след представяне на гаранционната карта, издадена при покупката. За правилната употреба на закупения от Вас часовник/аксесоар, моля прочетете внимателно ръководството за експлоатация, което получавате заедно с Вашата покупка. Претенции за неокомплектованост на продукта се обслужват само в момента на неговото получаване. Доставчикът не носи отговорност за съхранението на информация на Купувача, както и за нейното възстановяване, в случаите на нейната загуба.
Гаранционната карта обслужва механизма и батерията, при ръчните часовници. Гаранционният срок спира да тече през времето, необходимо за сервизиране на модела. Времето за обслужване на гаранцията е до 30 работни дни.

При получаване на рекламация ние оглеждаме и констатираме видими наранявания, получени от притежателя, за които не носим отговорност. Моля преглеждайте Вашия часовник преди да предявите рекламация. Транспортните разходи при предявяване на рекламация и в двете посоки са за сметка на клиента.

Гаранцията не се отнася в следните случаи:

  1. Опит за отстраняване на дефекта от потребителя или трети лица.
  2. Счупено стъкло.
  3. Външни наранявания по часовника.
  4. Промяна в цвета на часовника, поради неправилна употреба.
  5. Отчупен или издърпан бутон за сверяване.
  6. Неправилна употреба на коронката.
  7. Скъсана или откачена каишка/верижка.
  8. Деформации по корпуса.
  9. Липса на елементи.
  10. Наранявания от удар/падане.
  11. Отклонение в точността по-малко от (+)(-) 30 секунди на денонощие за механични часовници.
  12. Отклонение в точността по-малко от (+)(-) 20 секунди на месец за кварцовите часовници.
  13. Неспазване на степента на водоустойчивост, отбелязана в гаранционната карта и на часовника.